İzleyiciler

16 Şubat 2016 Salı

hepi börtdey rıgıdıdıgıdıdakta :D

Bugün eşimin doğum günüydü, kardeşi ve ailesi de geldi, yemeğe gittik, kebabına mum koydurduk, garsonlar neşeli tiplermiş, tabağı getirirken "hepi börtdey" şarkısı çaldılar, bildiğimiz gibi başlayan ama sonrasında oyun havasıyla devam eden. İlk kez duydum ve bayıldım. Çocuklara da eğlence oldu, mumları bir daha yakıp üflettik, laylaylom şarkıyı da çaldırdık, garsonlar oynadı falan.






Şarkıyı internetten "happy birthday oynak" yazınca şıp diye buldum.


Yaşım kırka yaklaştı ama içim çocuk benim. Şöyle tanımadığım birinin düğününe gidip şıkır şıkır oynayasım var. Altın da takarım, söz.

10 yorum:

  1. :) kebaba mum ;) nice güzel seneler geçirin ins

    YanıtlaSil
  2. Hahaha komik şarkıymış :)

    Eşine nice güzel yıllar.

    Düğün bulursam seni çağıracağım söz :)

    YanıtlaSil
  3. Kebap ve mum, kesinlikle benim eşim de bayılır :D

    Aman ya düğünmü bekleyeceksin, başla oynamaya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhaha, ortam yeterli değil, canlı müzik lazım, çevrede oynayan insanlar lazım.
      Ne öyle deli gibi tek başıma :p

      Sil
  4. E bu da farklı olmuş. Şarkı daha da farklı...hobaaaa kopalım o zaman

    YanıtlaSil
  5. ay fotoğrafı görünce gülümsememi sağladınız vallahi :)) buda farklı olmuş ama şimdi :D

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) hoşgeldiniz.
      Eşime daha çok yakıştı böylesi :p

      Sil