İzleyiciler

7 Ekim 2016 Cuma

Doğumgünü hediyem

Hiç sevmem sürprizi, acı vermek isteyen "sana sürprizim var" deyip söylemesin. O derece.

Eşim, "doğum gününde sana bir sürprizim var" dedi.
Bilir ne kadar nefret ettiğimi, dargınım ya yıldönümünden kalma, oralı olmamış göründüm. Ama içimi bir kurt delmeye başladı.
Sordum, söylemedi. Israr ettim, söylemedi... Baktı ortam geriliyor. Söyledi.

Kedi almış !!!

Çocukluğumun her senesinde bizimkilerden kedi istedim, kendi evim olduğunda alabileceğimi söylediler. Kendi evim olduğunda da cesaret edemedim. Hoş, hediye etmese de sorsa yine cesaret edemezdim, emrivaki oldu, iyi oldu. -mu acaba???



6 yorum:

  1. :D :D :D Hay Allah ay ilahi de kubadcım gülesim geldi:D
    Öncelikle mutlu yaşların güzel mutlu sağlıklı nice senelerin olsun tatlım. Eşin yalnız seni ne kadar çok seviyormuş anladık tescillendi ehehe :D kediler iyidir çook çok severim. yalnız bilemedim sen zaten çok yoruluyorsun çocuklar eş iş derken bi de kedi çıktı başıma diye de düşünebilirsin. Ancak evinize apayrı bir neşe geldi diyebilirim. Yani o kediler çok şapşik ve komik olurlar , mır mırlarının frekansı insana teta dalgası mı ne gönderiyordu yani severken boynunda bi ses çıkar kedinin işte o senin tüm negatif duygularını alıyor. bi de eğitilince hayvancağız zaten kakasını kuma yapıyor fazla sorun olmaz. Tek sorun çocuklar alerjik olmasın . Biz de bi ara bakıyorduk ama benim demir meğer alerjikmiş doktor eve tüylü bişi sokmayın dedi. sahiplendirdik ama çok mutluyduk onunla :( ileride bahçeli evim olsun kedi köpek alacağımdır.
    siyam kedisi mi bu ?
    ayy ne tatlı yaa . çocuklar o kadar çok sevecek ki onu şmdi.

    benim bak youtube umda kedi var ya, hani son postumda, işte böyle komik hayvanlar yaa :D
    güzel olcak güzel olcak ^.^ öperim kocaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D
      Gül Demir annecim, gül. Gülmek sana yakışıyor.
      Ne keyifli, ne moral verici güzel bir yorumdu bu böyle, ağzım kulaklarımda okudum.
      Siyam kedisi evet. Eve gelmeden önce biraz okudum internetten. Evde birini sahiplendiğini, ötekiler ne yaparsa yapsın tınlamayacağını yazmışlar. Zannettim ki sahip ben olacağım, hani bana alındı ya bi de, zaten hep evdeyim, işte o kucağımda uyur ben çalışırım falan falan.
      Ayol zilli, kocamın kucağından inmiyor.
      Akşam kapı açılıyor anahtarla, bir bakıyoruz fiyuvvv... Saklandığı yerden fırlamış, kapıda.
      :D
      Küçük prensten kaçır, yakalarsa Elmayra gibi sevmeye kalkıyor; bakıcıdan kaçır, tiksiniyormuş ama bilmiyor ki kendinden daha temiz hayvan; mutfağın kapısını kapalı, kumunun olduğu wc'ninkini açık tut...Falan falan gibi yükü oldu bana, yoksa maması hazır, kakasını kumuna yapıyor dediğin gibi, kolay hayvan.
      Alerjiden tırstım ben de, yaklaşık 5 gündür bizde, şükür birşey yok, sonradan mı çıkıyor bilmem ama inşallah olmaz.

      Son yazına uçuyorum hemen <3

      Sil
  2. Oy çok şeker bişe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi Handancım yaaa, kara burunlu şeker şey.
      "Tek kusuru çocuk sevmez" yazıyordu internette bir yerde. Haklı hayvan, ben olsam ben de sevmezdim. Canından bezdiriyor küçük.
      ^.^

      Sil
  3. Ay çok güzel olmuş kedi, ne tatlı şey... Ama tek kişiyi sahiplenmesi bu tür için bir daha düşünmeli ünlemi koydurdu. :D Ben de çok istiyorum ama cesaret edemiyorum. Önce bir bizi çekip çevireyim de kedisi kalsın diyorum. :)

    Nasıl gidiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koşturma devam. Şükür iyiyim.
      Bebekle kedi çok zor, ya baştan beri evde kedi olacak, ya aklı erince gelecek. Resmen savaş veriyorum zarar vermemesi için. Kuyruk tehlikede, arada bir de elindeki şeyi kediye fırlatıyor. Garibim kaçmayı da bilmiyor, hep ortalıkta. En büyük korkum ben yakalayamadan hayvana vurması, kediciğin de can havliyle tırmalaması. Ayy Allah korusun.
      Prensesin azcık büyüsün düşün derim. Büyük prens güzel oynuyor. Sahiplenme konusunda da, babası gelince beni tındığı yok ama gün içinde pek sevişiyoruz ^.^

      Sil