İzleyiciler

19 Nisan 2018 Perşembe

wiky watch adında bir çocuk saati saçması

Çocukların kullandığı konum gösteren saatler var, bilir misiniz? 
Güya kuzuların nerede olduğunu an be an takip edeceğimizi vaad ettikleri...

Gündemden acı haberden eksik olmadıkça her anne gibi paranoyaklaştığım için büyük prense çocuk saati alalım dedik. Çok fazla seçenek yoktu, bu markayı aldık. Turkcell hatla beraber kampanya varmış, az para da değil hani. 
Aldık getirdik, kurulumunu yaptık. Cep telefonlarına da program yükledik, ondan takip edeceğiz ya. Beklemek gerekiyormuş bir süre, bekledik. Ama o da ne, an be an takip edeceğim çocuğum yanımdayken telefonuma göre iki sokak aşağıda görünüyor!!!
Müşteri hizmetlerini aradım, böyle yapmışsınızdır düzeltince doğru gösterir dediler, böyle yapmamıştık, öyle yapmışsınızdır dediler, öyle de yapmamıştık. Gönderin bize dediler, gönderdik. Geri geldi düzeldi diye, sizce düzelmiş miydi?
Neyse dedik artık, hiç olmazsa haberleşmek için kullanırız...
Bir kaç ay sonrasında çok kaliteli saatimizin kordonu koptu, nerden bulabiliriz diye aradık aynı yeri, bize 19 lira gönderirseniz takarız dediler, taktılar gönderdiler. Bir ay kadar sonra da bir farkettik ki şahane saatimiz şarj tutmuyor. Tam şarjla okula gönderiyorum, öğlene bitiyor.
Yine müşteri hizmetlerine kargo.
Saatin şarj problemi var, ama konumu da doğru göstermiyor yazıyorum problem kısmına. Olur ya ehil birinin eline geçer de belki hallolur diye. Şarj çözülüyor ama konum nanay.
Geçen gün saatin kordonu yeniden koptu. Şaşırmadık. Müşteri hizmetleri bu defa hizmeti çeşitlendirmiş, whatsapp dan dekont ve adres gönderiyorsunuz, size kargoluyorlar. Bana yol yordam gösteren hanımefendi bugün dekontu gönderdiğimde diyor ki:
-Daha önce söylememek benim hatam olmuş olabilir ama elimizde mavi renk kordon yok. İsterseniz 350 lira karşılığında bir üst modelimizle saatinizi değiştirebiliriz.

!!!
Elime davul zurna alıp bu kalitesizliği yedi cihana duyurmak istiyorum. Şimdilik elimden bu kadarı geliyor. Kısmet olur da şu yoğunluğu atlatabilirsem, her platformda anlatacağım bu saatimsi şeyi.


15 yorum:

  1. Sinir olmamak elde değil :/

    YanıtlaSil
  2. Resmen bir sinir harbi yaşanmış,gerçekten talihsizlik...bence de yaşanan olumsuzluklar da paylaşılmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne sinir harbi, üstüne çocuğun hayal kırıklığı, aldatılmışlık hissi,işi halledememiş olma,verdiğin onca paranın çöp olması :(

      Sil
  3. Hiçbir şeye güvenemiyoruz ki...Geçmiş olsun size. Tonla para verip al,çocuğhnu güvende hissetmek iste,sonuç bu. Tabii ki duyurmak gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle, azıcık arkanı dönsen herkes kazıklamaya kalkıyor.
      Duyuracağım inşallah

      Sil
  4. İade prosedürü nasıl? Bu işlerin tüketici hakları mahkemesi var. Enayi yerine koyuyorlar ya aşırı sinir oluyorum. Kabul etme, mahkemeyi öne sür, elinden geleni arkana koyma! İnstagram da bilhassa şansını dene, orada reklamını yaptılar en çok. Bir de Linkedin'da yöneticilere-ine yaz.

    Daha altı ay önce Kelebek koltuk getirdi. Kasasın da ki kumaş yırtık. Önünde kocaman bir yırtık var. Tutup bu koltuğu kurmuşlar. Ve ben imzalamadım, alın götürün kabul etmiyorum dedim. İmza almadan defolup gittiler. Yedirdi kendince malı. Kafa böyle çalışıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BT harika öneriler vermişsin, halledeceğim inşallah.
      Hadi bu vıldır vızıt bir firma ama Kelebek ne oluyor ya, yılların firması, kalitesi de iyidir biliriz. Yakışmış mı???

      Sil
  5. Hay Allah ya ne oldu şu an saat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geç gördüm cevabınızı, kusura bakmayın.
      çöp oldu maalesef:(

      Sil
  6. Bir şey tasarlarken cicili bicili güzel renkli (saatin rengine bayıldım) yapıyorlar ama kalite en önemlisi bu. Ne diyeyim geçmiş olsun:( bu arada ben bloğuma döndüm ama sen yoksun:( Umarım iyisindir...ses ver:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler benden Müjde Abla,
      Durgundum, canlandım. Geldim ben, sana bakacağım şimdi...

      Sil
  7. Ay bu nedir ya şaka gibi????! Biz bu saatleri çocuktan ziyade yaşlı için istiyorduk ama okudukça sinirim bozuldu!
    Tam davalık. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sinir bozucu ki ne bozucu...
      Bıktım artık, kovalamıyorum. Hatam iade istemek yerine düzelmesini beklemek oldu, o sırada da garantisi bitti.

      Sil
  8. Ooo sen 1 senedir yokmuşsun....
    Tekrar dönmene çok sevindim:)
    Gerçi ben de epeydir aydan aya uğruyorum bir türlü eski hevesim kalmadı, daha çok twitter'dayım...
    Sevgiler♥

    YanıtlaSil