İzleyiciler

6 Nisan 2019 Cumartesi

dağlarına bahar gelmiş memleketimin....

Aylardır bloğuma yazamıyorum. Başta epey rahatsız ediyordu, sonradan ölü günlüklerimden biri haline geldiğini kabullenmiştim ki.... içime yaşam enerjisi doldu birdenbire.
Arada bir oluyordu böyle... Nasıl başlayacağımı bilemiyordum. Sanki çok uzun zamandır arkadaşınla görüşmemişsindir de ufak bir işin düşer, aramaya utanırsın. Onun gibi, yazamadım ben de.

Ama dağlarına bahar geldi memleketimin.
Umutlandım. Yüreğimde hissettim umudu. Bugün gördüm afişi, etraf şenlenmiş, fotoğrafını  çekmek geldi içimden. Çekip ne yapayım, bloguma yazayımm.


 Allah utandırmasın. Ne O'nu, ne bizi.....



10 yorum:

  1. Ankara için tamam galiba da İstanbul'dan kopamadılar bir türlü, say babam say bakalım ne olacak.
    Hayırlısı olsun memleketimiz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Bir şeyler gizlemek için zaman yaratıyorlar diyen var. Hayırlısı bakalım

      Sil
  2. Amin. Darısı başımıza , içimiz şişmiş şekilde bekliyoruz .

    YanıtlaSil
  3. Bloğuna dönmene çok sevindim canısı.
    Aminnnn Allah utandırmasın, Allah maçup etmesin, okudum da belediyelerde binlerce hiç çalışmadan maaş alan insan varmış, bu asalakları kovmalı, aldığı paraları da faiziyle geri istemeli...görsünler bakalım! Hele o yolsuzluklar filan milyonluk yolsuzluklar inşallah hepsini faiziyle geri alsın başka türlü olmaz...çaldıklarını geri koyması lazım gökten para yağacak değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok umutluyum Müjde hanım. Dediklerinizde haklısınız, keşke bir devran dönse, herkes cezasını bulsa

      Sil
  4. Haydi Bismillah :) naber fıstık. :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi :)))
      Seni gördüm, daha iyi oldum demir anne

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Çok geç gördüm, kusura bakmayın.
      Haklısınız. Yazı yaşıyoruz :)

      Sil